domingo, 28 de abril de 2013

Ho hem intentat...

Donçs al final, les condicions metereològiques han estat molt dolentes i hem decidit aplaçar el romiatge ciclista d'enguany.

A les 7 del matí estàvem tots puntuals al lloc de sortida (cal destacar el alt compromís de tothom malgrat que pintàven bastos) i per moments semblava que els temps ens respectaria. Plovia força a les comarques barcelonines, com va certificar en Lluis que venia en bici des de Pallejà, però a l'Anoia no. Les cares somrients de la foto de sortida reflexen l'estat d'ànim i esperança.

No obstant, va ser començar a pedalar i començar a ploure. Cada cop plovia més i més. El tram final de pujada a la Panadella va servir per resar la primera part del rosari, però el temps no només no millorava, sinò que va aparèixer un fort vent de cara. Més que un romiatge semblava un Via Crucis!
A la benzinera de la Panadella petit reagrupament, i un cop verificat que no es veia el cel gens esperançador, vàrem decidir provar sort fins Agramunt.

Inici de baixada i punxada del Juan. Primers símptomes d'hipotèrmia del Josep. Fred, vent, aigua, ...
En fi, que quan arribem a Cervera busquem un bar, i café en llet calent en mà, per unanimitat decidim que ho tornarem a intentar en un altre ocasió. No estava gens clar l'anada i menys la tornada. El temps i el radar de pluja del meteocat ens han donat la raó. Ha plogut per tot àrreu on haviem de passar i a les hores que haviem de passar, tant dissabte com diumenge, excepte el tram Balaguer-Torreciudad que l´haguèssim fet xops, però sense pluja.

Està pendent de confirmar el dia, però en principi serà aquest proper cap de setmana... si les condicions meteoròlogiques milloren. Us mantindré informats, per correu als que hi erem dissabte i si algú més que llegeixi el blog pot, que m'ho digui.

Us deixo amb un petit vídeo que he preparat amb la cançó del "We are young", per que ho som!.
No hi va haver estona per gaire, però que conté imatges innovadores amb la panoràmica GoPro del Xavi... anem millorant.